Witamy na stronieDACHY Abramczyk

Bratex

Metrotile

metrotile

O Firmie

Wykorzystali oni swoje ponad pięćdziesięcioletnie doświadczenie w branży by stworzyć firmę, której oferta spełni najwyższe oczekiwania inwestorów co do jakości, trwałości produktu i rzetelności obsługi.

Zakład produkcyjny Tonngeren BelgiaCele, które sobie założyli, szybko spotkały się z powszechną aprobatą klientów i współpracowników co spowodowało szybki wzrost firmy, jak i dynamiczną ekspansję na rynki wszystkich kontynentów. Obecnie Metrotile posiada trzy fabryki na świecie: w Nowej Zelandii, w Belgii i w Stanach Zjednoczonych.

Globalna skala naszej firmy pozwala nam na wprowadzanie do naszej oferty produktów przetestowanych realnie na całym świecie w różnych, w nawet najbardziej ekstremalnych warunkach pogodowych, dlatego jesteśmy pewni, że oferowane przez nas rozwiązania nie zawiodą Państwa oczekiwań. Metrotile Polska sp. z o.o. powstała w 2002 roku jako spółka joint-venture wraz z Metrotile Europe z Belgii. Jesteśmy odpowiedzialni za bezpośredni kontakt z klientami, promocję oraz obsługę serwisową naszej gamy produktów na terenie Polski.

Więcej informacji na: www.metrotile.com

Ahi Roofing

ahi_roofing

AHI Roofing jest światowym liderem w produkcji i technologii stalowych pokryć dachowych. Nasza oferta produktowa obejmuje szeroką gamę profili dachowych odpowiadających różnym stylom architektonicznym domów. Źródłem naszego sukcesu jest umiejętność rozpoznawania potrzeb oraz wymagań rynku.

W 1957 r. spółka AHI Roofing wynalazła pierwszą na świecie dachówkę stalową i przez kolejne pięć dekad rozwijała tę koncepcję w oparciu o najnowsze technologie, co umożliwiło jej szybką ekspansję na wszystkich kontynentach, gdzie coraz więcej posiadaczy domów mogło docenić zalety dachów AHI. Rozwinęliśmy umiejętności umożliwiające tworzenie stylów dachów odpowiadających potrzebom każdego rynku.

Fabryka i siedziba firmy w miejscowości Várpalota, Węgry.

Na konkurencyjnych rynkach światowych nie wystarcza samo stworzenie dobrze wyglądającego produktu. Nasze systemy dachowe słyną na świecie ze swojej doskonałości ze względu na ich innowacyjne wzornictwo oraz proces produkcyjny pozwalający wytwarzać niezmiennie pasujące do siebie wyroby. Do osiągnięcia przez AHI Roofing pozycji lidera na światowym rynku dachówek stalowych przyczyniło się nasze pierwszeństwo w wykorzystywaniu do produkcji dachówek stalowego podłoża Zincalume® firmy NZ Steel Ltd, spółki zależnej od BlueScope Ltd, a także opracowanie specjalnych powłok i technologii tłoczenia. Cała nasza działalność jest prowadzona zgodnie z normą ISO 9001, co gwarantuje klientom, że nasze produkty zostały stworzone z myślą o zaspokojeniu ich potrzeb oraz że wytwarzane są zgodnie z konsekwentnie stosowanymi wysokimi standardami jakości.

Firma AHI Roofing dumna jest ze swojej historii, a jej przyszłość przedstawia się jeszcze jaśniej. Naszym właścicielem jest Fletcher Building Ltd – duża nowozelandzka spółka produkująca materiały budowlane, która aktywnie wspiera nasz stały rozwój na całym świecie. Wchodząc w XXI wiek, pragniemy przewodzić globalnemu trendowi stosowania pokryć dachowych produkowanych na bazie stali.

W 2009 AHI Roofing otworzyła swój najnowszy zakład produkcyjny w Varpalocie, przemysłowym mieście na zachodzie Węgier. Fabryka pozyskuje kluczowe surowce do produkcji dachówek z Nowej Zelandii.

Europejska Centrala AHI Roofing również znajduje się w fabryce w Varpalocie.

Podsumowanie:

  • okucia do okien uchylno- rozwiernych, rozwiernych i uchylnych, otwieranych do wewnątrz i do zewnątrz
  • okucia do okien i drzwi przesuwnych, uchylno- przesuwnych, harmonijkowych lub ukośno- przesuwnych.
  • okucia do okien otwieranych na zewnątrz
  • klamki okienne
  • mechaniczne i elektromechaniczne zamki wielopunktowego ryglowania do drzwi wejściowych, zawiasy do drzwi wejściowych, systemy progowe i wyposażenie dodatkowe
  • akcesoria do szklenia
  • okucia do okiennic
  • elektroniczne wyposażenie dodatkowe do okien i drzwi

Więcej informacji na: www.gerardroofs.pl

Isola

isola

Rdzeniem aktywności firmy Isola jest pozycja wiodącego producenta systemów rozwiązujących kłopoty z wilgocią w budownictwie. Isola dostarcza jakościowe i nowoczesne technologie dla dachów, ścian, podłóg i fundamentów.

Model działania

Rdzeniem aktywności firmy Isola jest pozycja wiodącego producenta systemów rozwiązujących kłopoty z wilgocią w budownictwie. Isola dostarcza jakościowe i nowoczesne technologie dla dachów, ścian, podłóg i fundamentów.

Zasadnicze cele

Isola pragnie być ceniona za twórcze i inspirujące środowisko pracy, w którym uwaga jest zwrócona na zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz poszerzanie ich specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Dodatkowo Isola usiłuje stosować postawę odpowiedzialnego działania w relacjach zewnętrznych.

Strategia

Celem firmy Isola jest dostarczanie specjalistycznych produktów i technologi Isola stara się utrzymywać czołową pozycję w Norwegi i jednocześnie chce być obecna na wybranych rynkach zagranicznych.

Marketing firmy zostanie wzmocniony przez zaangażowanie w długoczasowy rozwój produktów w celu osiągnięcia wysokiego poziomu profesjonalizmu i znajomości rynku Isola będzie koncentrować się na zwiększaniu kompetencji w sektorze budownictwa mieszkaniowego oraz współpracy z zewnętrznymi ośrodkami badawczo-rozwojowymi.

Produkcja dla budownictwa mieszkaniowego stanie się kluczowym elementem działalności firmy Isola.

Zaawansowana automatyzacja i wysoki poziom kompetencji technicznych pozwoli firmie Isola skoncentrować wysiłki na efektywnym parku maszynowym w połączeniu ze skutecznymi i elastycznymi rozwiązaniami logistycznymi.

Gruntowny rozwój pracowników oparty na pracy grupowej jak również systematyczne szkolenia zespołów w całej organizacji są wpisane w profil firmy by zapewnić produktywne udoskonalenia i dynamiczne przeobrażanie.

Wszyscy pracownicy poświęcą określoną część czasu pracy skupieni na pracy zespołowej celem udoskonalenia naszych metod pracy. Pragniemy konkurować sami ze sobą i dzięki temu konsekwentnie dążyć w kierunku udoskonaleń na wszystkich poziomach i we wszystkich aspektach.

Kluczowe cele i strategia firmy Isola będą uzupełnione o specjalne programy doskonalenia i plany działań.

Działalność firmy Isola obejmuje cele i działania związane ze strategią, które są podzielone na szczegółowe podpunkty i zadania dla zespołów co pozwala wszystkim zainteresowanym zrozumieć sens tych działań.

Przewagi i zasady pracy zespołowej

Współpraca

W Isoli staramy się osiągać stawiane sobie cele poprzez wspólne działanie. Nasza zewnętrzna i wewnętrzna komunikacja powinna być wyjątkowa dzięki świadomości współpracy, na którą składa się otwartość i szacunek dla innych.

Radość

Isola pragnie być ceniona dzięki jej zadowolonym i kompetentnym pracownikom, którzy stawiają czoła codziennym wyzwaniom z entuzjazmem i zaangażowaniem. Powinniśmy czerpać przyjemność z naszej pracy i naszych wspólnych osiągnięć.

Etyka

Wszystkie działania, uzgodnienia i podpisane kontrakty powinny zawsze być zgodne z ustawowym prawodawstwem, zasadami i etycznymi normami społecznymi.

Więcej informacji na: www.isola.pl

Bud Mat

Ruukki

ruukki

Współpraca z Ruukki gwarantuje dobrze zaplanowany i łatwy w realizacji projekt, dzięki czemu możesz być spokojny o terminowe i rzetelne przeprowadzenie inwestycji.

Naszym celem jest zadowolenie klienta z naszych produktów. Wieloletnie doświadczenie Ruukki w produkcji dachów w połączeniu z fachową wiedzą personelu i niezawodnością produktów zapewnia naszym klientom sprawny montaż oraz najlepszej jakości dach.

Więcej informacji na: www.ruukki.pl

Lindab

lindab

Lindab to międzynarodowa Grupa, która opracowuje, wytwarza i sprzedaje produkty i rozwiązania systemowe dla budownictwa oraz wentylacji.

Nasze produkty cechuje wysoka jakość wykonania, łatwość montażu, zaawansowane rozwiązania technologiczne. Wszystkie produkty Lindab wytwarzane są ze szczególną dbałością o środowisko, w oparciu i w zgodzie z europejskimi normami jakości, z materiału w pełni poddawanego procesowi recyklingu.

Sprzedaż Grupy Lindab w 2013 roku osiągnęła poziom 6,523 mln koron szwedzkich przy zatrudnieniu 4400 pracowników w 32 krajach. 80% sprzedaży realizowane jest w segmencie przemysłowym (industrialnym), a 20% w segmencie mieszkaniowym. W 2013 roku % udział w sprzedaży Grupy kształtował się następująco: Skandynawia – 46% obrotu, Europa Środkowa i Wschodnia (z uwzględnieniem Rosji, Ukrainy i innych republik) – 24%, Europa Zachodnia – 27%, reszta świata – 3%.

Grupa Lindab jest notowana na giełdzie w Sztokholmie (Nasdaq OMX Stock Exhange) pod symbolem LIAB.

Obszary Działania:

Profile:

Stalowe systemy rynnowe, blachy dachowe profilowane, blachy dachowe z posypką, blachy płaskie na rąbek, blachy trapezowe, kształtowniki stalowe, elementy konstrukcji szkieletowej do budynków stalowych.

Hale stalowe:

Prefabrykowane hale stalowe. Kompletne rozwiązania dla budynków halowych obejmujące konstrukcje stalowe, blachy dachowe i elewacyjne, systemy rynnowe, obróbki i akcesoria.

Więcej informacji na: www.lindab.com/pl

Plannja

plannja

Plannja obecna na rynku od 1967 roku.

Plannja AB jest wiodącym europejskim producentem cienkich blach stalowych dla budownictwa. Wchodzi w skład światowego koncernu SSAB producenta wysokiej jakości wyrobów stalowych i aluminiowych. Siedziba główna firmy oraz produkcja: orynnowania, blach trapezowych i blachodachówek odbywa się w miejscowości Jarnforsen w południowej Szwecji.

Wykorzystywanie najlepszych surowców, wdrażanie zaawansowanych technologii wielowarstwowego powlekania blach oraz duże doświadczenie firmy sprawiło, że wyroby Plannja odznaczają się wyjątkową odpornością i trwałością. Wysoka jakość produktów została potwierdzona międzynarodowym certyfikatem ISO 9001. Firma przywiązuje również ogromną wagę do rozwiązań, które ułatwiają montaż i użytkowanie produktów.

Plannja Sp. z o.o. jest polskim oddziałem Plannja AB z siedzibą główną w Warszawie. Produkty Plannja obecne są na polskim rynku od 1994 roku. W ciągu kilku lat powstała sieć dystrybucji pokrywająca swym zasięgiem prawie całą Polskę.

Więcej informacji na: www.plannja.com.pl

Blachy Pruszyński

blachy_pruszynski

pruszynski

Współcześni architekci coraz chętniej wykorzystują w swoich projektach hal produkcyjnych i magazynów, aluminium, szkło oraz stal.

Firma Blachy Pruszyński, największy polski producent stalowych pokryć dachów i elewacji, dostosowując swoją ofertę do wymogów architektów oraz oczekiwań klientów, każdego roku rozszerza asortyment oferowanych produktów.

Oferta handlowa firmy obejmuje:

materiały do krycia dachów, od najprostszych blach płaskich powlekanych, ocynkowanych i alucynkowych, po gamę falistych blach dachówkowych i blach trapezowych, materiały wykończeniowe uzupełniające pokrycia dachów – metalowe systemy rynnowe, standardowe i niestandardowe akcesoria, materiały do budowy ścian oraz jej zabudowy, tj. profile zimnowalcowane, kasety, kasetony elewacyjne oraz panele ścienne, panele aluminiowe, sufity oraz akcesoria do systemów gipsowo-kartonowych firmy PUNTO PRUSZYŃSKI wyroby z metali kolorowych oferowane przez firmę METKOL PRUSZYŃSKI, okna i drzwi drewniane firmy STOLBUD PRUSZYŃSKI.

Każdy produkt oferowany przez firmę Blachy Pruszyński powstaje indywidualnie, na potrzeby konkretnego zamówienia. Firma nie ogranicza się jedynie do dostawy zamówionych materiałów. Jej specjaliści doradzają optymalne rozwiązanie konstrukcyjne oraz proponują odpowiednie produkty. Poza standardowymi produktami oferowanymi w stałej sprzedaży, na życzenie klienta firma Blachy Pruszyński wykonuje różnego rodzaju elementy niestandardowe, zapewniające estetyczne i funkcjonalne wykończenie obiektów. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i maszyn oraz wykorzystaniu najlepszych surowców.

Wyroby firmy Blachy Pruszyński posiadają odpowiednie atesty techniczne i higieniczne oraz spełniają wymagania jakościowe, stawiane produktom budowlanym – gwarantuje to System Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2009.

O pozycji lidera polskiego rynku blaszanych pokryć dachowych świadczy kilkudziesięcioprocentowy udział materiałów oferowanych przez firmę w łącznej sprzedaży na rynku polskim oraz liczne nagrody i wyróżnienia. Firma może poszczycić się między innymi Godłem „Teraz Polska”, „Medalem Europejskim” BCC, Certyfikatem „Najlepsza Polska Jakość”, przyznawanym przez Europejski Instytut Jakości, Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA za blachodachówkę KRON oraz tytułem „Firma Roku 2005” przyznawanym przez Polski Klub Biznesu. Otrzymywane nagrody i wyróżnienia świadczą o wysokiej jakości proponowanych produktów i zadowoleniu coraz liczniejszej rzeszy klientów. Firma Blachy Pruszyński ma zaszczyt współpracować z największymi inwestorami i wykonawcami w Polsce. Jej produkty wykorzystano przy budowie: fabryki Toyoty w Wałbrzychu, nowego Portu Lotniczego Okęcie w Warszawie, toru kolarskiego w Pruszkowie oraz hipermarketów Leroy Merlin, Auchan, Decathlon, Galeria Mokotów, Fort Wola, Maximus, Blue City, Manufaktura w Łodzi, Silesia w Katowicach.

W systematycznie unowocześnianej fabryce firmy Pruszyński, produkty wytwarzane są z wykorzystaniem najnowocześniejszych linii technologicznych. Linie produkcyjne, w przeważającej części, są wyposażone w sterowanie numeryczne, gwarantujące precyzję wykonania i najwyższą jakość.

Logistyka wewnętrzna w procesie produkcyjnym oparta jest na 3 suwnicach, ponad 40 czołowych oraz bocznych wózkach widłowych marki Linde i specjalistycznych wózkach załadowczych, które umożliwiają, szybkie i precyzyjne załadowanie linii produkcyjnej niezbędnym materiałem wyjściowym do produkcji. Wszystkie linie produkcyjne i maszyny obsługuje doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra, o dużej wszechstronności co pozwala na elastyczne dopasowywanie produkcji do potrzeb dyktowanych przez rynek.

Więcej informacji na: www.pruszynski.com.pl

Marki z którymi współpracujemy
  • koramic logo
  • mfp logo
  • katepal logo
  • knauf logo
  • metrolite logo
  • isola logo
  • ivt logo
  • koma logo
  • lindab logo
  • marley logo
  • marma logo
  • matizol logo
  • monier logo
  • nelskamp logo
  • paslode noir logo
  • pfleiderer logo
  • plannja logo
  • plastmo logo
  • prefa logo
Advertisement
Promocja
Advertisement2